15.04.2021 р.
5 класТема: Сам надворі
Як ви розумієте вислови «Надійся не на силу, а на розум», «Небезпека знаходить того хто її шукає»?
Отже ми можемо зробити висновок що, небезпека може чекати на людину будь – де. Сучасні населенні пункти наповнені джерелами потенціальної загрози для людини.
Дайте відповідь на питання.
1) визначити небезпечні місця свого мікрорайону (населеного пункту) та обґрунтувати свою думку;
2) скласти перелік місць для безпечного відпочинку учнів.
Продовжити фразу: «Коли я гуляю надворі...».
Мотивація навчальної діяльності
Як і переважна більшість п’ятикласників, ти вже сам, без дорослих, гуляєш надворі, ходиш до школи і до магазину. Однак якщо батьки не дозволяють відходити далеко від дому, ти не повинен ображатися. Вони краще знають ситуацію у вашому населеному пункті, мікрорайоні і дбають про твою безпеку.
На випадок, коли буваєш на вулиці сам, дотримуйся правила
п’яти «НЕ», складеного для дітей.
Н Е розмовляй із незнайомцями.
Н Е сідай у машину до незнайомців.
Н Е бери нічого у незнайомців.
Н Е звертай з дороги від школи до дому.
Н Е гуляй надворі після того, як стемніло.
Розгляньте мал. 82. Хто з героїв казок дотримується правила п’яти «НЕ»? Як його порушили інші персонажі?
За допомогою крос-тесту, правил на с. 173 та порад на с. 142 — 144 складіть пам’ятку безпечної поведінки з незнайомцями.
Запитання для обговорення:
Чому на вулиці треба виглядати і поводитися впевнено (але не самовпевнено)?
Чому краще не показувати надворі плеєр, мобільний телефон, інші дорогі речі?
Чому краще минати безлюдні двори, парки та пустирі?
Запам’ятай!
1. Незнайомець — це будь-хто, з ким тебе не познайомили батьки, вчителі.
2. Гуляючи надворі, поводься спокійно і впевнено.
3. Не бери з дому дорогих речей, які можуть спровокувати зловмисників.
4. Увечері уникай безлюдних дворів, парків і пустирів.
Екстремальні ситуації з незнайомцями
Опрацюйте текст підручника та складіть пам’ятку «Як діяти при зустрічі з незнайомцем».
Вуличні шахраї
Уважно розгляньте мал. 83 і обговоріть, чому хлопчики втратили свої гроші. Як вони мали діяти, щоб уникнути цього?
Розташуй свої дії за рівнем безпеки, починаючи з найбезпечнішої.
Ти підеш зі школи:
а) з батьками; б) з тим, хто скаже, що прийшов за дорученням батьків; в) з другом; г) з тим, хто запропонує покатати тебе на мотоциклі?
Ти передусім звернешся по допомогу до:
а) випадкового перехожого; б) міліціонера; в) продавця чи іншої людини на робочому місці?
VІ. Домашнє завдання
1. Опрацювати § 27
Комментариев нет:
Отправить комментарий