среда, 14 апреля 2021 г.

15.04.2021 р.
6 клас.

   Тема уроку «Способи протидії агресії та насильству впідлітковому середовищі»
Вивчення нового матеріалу
- Ви вже знаєте, що кожна дитина має право на самовизначення, свободу самовираження, захист особистості від будь-якого виду насильства.
             1.Вправа «Мозкова атака»
Як ви гадаєте, які можуть бути причини насильства.
             Ненависть, заздрощі, відчай, вплив інших,самоствердження, перегляд фільмів або передач зі сценами насилля, комп’ютерні ігри тощо.
2.«Види насильства».
 – фізичне насилля
 – психологічне насилля
 – економічне насилля.
3. Словникова робота.
Агресор  той, хто здійснює насилля.
Спільники – ті, хто підтримує агресора.
Жертва – той, із кого сміються, кого ображають.
Байдужі спостерігачі – ті, хто нічого не роблять, щоб припинити насилля.
Захисник – той, хто стає на захист жертви.
Способи протидії агресії та насильству. (сторінка 105 підручника)
Вам потрібно розробити алгоритм, що потрібно робити для того щоб протистояти насильству та заповнити сходинки.

 Тренінгові вправа «Прихована самодіагностика»
Любити себе - це означає поважати себе, приймати і усвідомлювати своє "я". Повагу до себе не треба плутати з егоїзмом. Будь то кар'єра чи особисте життя, вміння цінити себе визначає яким стане шлях до успіху. Крім цього, навчаючись любити себе, ми пізнаємо як любити інших, що, безумовно, теж сприяє успіху в житті. Давайте повчимося любити себе 
      Творча вправа
Написати записку учню, який не має друзів в класі   агресивно  ставиться до однокласників.

             Домашнє завдання
1.      Опрацювати параграф підручника №22
2.      Відповідати на запитання
3.      Завдання на вибір
В рамках проекту «Школа без  насилля» використовуючи підручник параграф №22 продумати і виготовити буклет. 
Перегляд презентації

https://drive.google.com/file/d/10S9gUtQfv6vsEQz_2xucxx3PmkMN1nbE/view?usp=sharing 

Комментариев нет:

Отправить комментарий