15.04.2021 р.
5 клас
5 клас
Тема: Сам надворі
Як ви розумієте вислови «Надійся не на силу, а на
розум», «Небезпека знаходить того хто її шукає»?
Отже ми можемо зробити висновок що, небезпека може чекати на людину будь – де.
Сучасні населенні пункти наповнені джерелами потенціальної загрози для людини.
Дайте
відповідь на питання.
1) визначити небезпечні місця свого мікрорайону
(населеного пункту) та обґрунтувати свою думку;
2) скласти перелік місць для безпечного відпочинку
учнів.
Продовжити фразу: «Коли я гуляю
надворі...».
Мотивація навчальної діяльності
Як і
переважна більшість п’ятикласників, ти вже
сам, без дорослих,
гуляєш надворі, ходиш
до школи і
до магазину. Однак
якщо батьки не дозволяють
відходити далеко від
дому, ти не
повинен ображатися. Вони краще
знають ситуацію у
вашому населеному пункті, мікрорайоні
і дбають про
твою безпеку.
На випадок, коли
буваєш на вулиці
сам, дотримуйся правила
п’яти «НЕ», складеного
для дітей.
Н Е розмовляй із
незнайомцями.
Н Е сідай у
машину до незнайомців.
Н Е бери нічого
у незнайомців.
Н Е звертай з
дороги від школи
до дому.
Н Е гуляй надворі
після того, як стемніло.
Розгляньте мал.
82. Хто з
героїв казок дотримується правила п’яти
«НЕ»? Як його
порушили інші персонажі?
За допомогою
крос-тесту, правил на
с. 173 та
порад на с. 142 — 144
складіть пам’ятку безпечної
поведінки з незнайомцями.
Запитання для обговорення:
Чому на
вулиці треба виглядати і поводитися впевнено (але не самовпевнено)?
Чому краще
не показувати надворі плеєр, мобільний телефон, інші дорогі речі?
Чому краще
минати безлюдні двори, парки та пустирі?
Запам’ятай!
1. Незнайомець
— це будь-хто,
з ким тебе
не познайомили батьки, вчителі.
2. Гуляючи
надворі, поводься спокійно
і впевнено.
3. Не
бери з дому
дорогих речей, які
можуть спровокувати зловмисників.
4. Увечері
уникай безлюдних дворів,
парків і пустирів.
Екстремальні ситуації з
незнайомцями
Опрацюйте текст підручника та складіть
пам’ятку «Як діяти при зустрічі з незнайомцем».
Вуличні шахраї
Уважно розгляньте
мал. 83 і обговоріть, чому
хлопчики втратили свої
гроші. Як вони
мали діяти, щоб уникнути цього?
Розташуй свої
дії за рівнем
безпеки, починаючи з найбезпечнішої.
Ти підеш зі школи:
а) з
батьками; б) з тим, хто
скаже, що прийшов
за дорученням батьків; в)
з другом; г) з
тим, хто запропонує
покатати тебе на мотоциклі?
Ти передусім звернешся
по допомогу до:
а) випадкового
перехожого; б) міліціонера;
в) продавця чи іншої
людини на робочому місці?
VІ. Домашнє завдання
1. Опрацювати § 27
Комментариев нет:
Отправить комментарий