среда, 25 марта 2020 г.

26.03.2020
9 клас.
Тема.
Репродуктивне здоров`я молоді.
1.     Самостійна робота
1. Дайте визначення:
    Здоров’я – це…
    Феномен – це…
2. Виберіть критерії, за якими можна визначити рівень фізичної складової здоров’я:
а)  фізичний розвиток;                                 в) самопочуття;
б)  уміння робити фізичні вправи;              г) рівень інтелектуального розвитку.
3. Назвіть методи, які використовують для моніторингу здоров’я:
а) анкетування;                                                 б) вимірювання показників;
в) спостереження за зовнішніми ознаками;   г) оцінювання поведінки.
4. Назвіть вигоди від рухової активності для фізичного благополуччя.
5. Назвіть вигоди від рухової активності для соціального благополуччя.
6. Установіть взаємозв’язок між фізіологічною і соціальною зрілістю людини.
7. Чому фізіологічна зрілість у більшості юнаків і дівчат настає раніше, ніж соціальна?
8. Чому потрібно постійно стежити за рівнем свого здоров’я, проводити його моніторинг?
9. Чи може вплинути на поліпшення здоров`я оволодіння навичками моніторингу? Доведіть.
10. Чи може низький рівень здоров’я вплинути на самооцінку підлітка?
11. Тепер усі кажуть, що здоров’я – понад усе. Це данина моді чи нагальна потреба?

Перегляньте презентації.


Домашнє завдання.

Опрацювати параграф 23

Дайте відповідь на питання «Я думаю, що буду готовий(а) до сімейного життя, коли…»
Які чинники позитивно. а які негативно впливають на репродуктивне здоров'я?
1. Низький рівень поінформованості про небезпеку ранніх статевих стосунків

2. Спадкові хвороби

3. Навички ЗСЖ
4.Високий рівень здоров`я
5.Відмова від шкідливих звичок
6.Державна політика в галузі медицини
7.Дискримінація прав і свобод; гендерна нерівність 
8.Ризикована поведінка
9. Суспільні норми моралі
10. Традиції місцевості, родинні зв’язки 
11.Соціальна реклама
12 Приклад і тиск однолітків, невміння опиратися тиску компанії

Комментариев нет:

Отправить комментарий